Sayfalar

24 Mart 2011 Perşembe

Tanrı'nın Doğum Günü



Kitabın Adı: Tanrı'nın Doğum Günü

Kitabın Yazarı: Burak Özdemir

Yayınevi: Doğumgünü

Sayfa sayısı: 650

Nereden kaça aldım: D&R

Kitabın yarısında bırakmak istedim :(.. Sebebi de Kuran-ı Kerim'i yeniden kriptolarıyla yorumlayan Dona isimli Tanrı'yla MSN konuşmaları oldu. Yani kitabın temeli bana okumayı bıraktırdı. Kafa karışıklığından başka birşey yaratmadığını fark ettim. Sonuçta burda yazılanlar da yazarın bir yorumu, o da diğer yorumcular gibi kendine göre yorumlamış. Keşke doğrusunun bu olduğunu bilsem de inansam dedim içimden.. Ama okuduğum şeyin her ne kadar fikirlerinin çoğu bana uysa da bir Kuran meali olmadığını, gerçeği ne kadar yansıttığını bilemediğim için de kendimi boşlukta hissetmeme sebep oldu. Hamileliğimin şu son 2 haftasında beynimi bulandırmamaya karar verdim :).. Belki sonra kaldığım yerden devam ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder