Sayfalar

1 Nisan 2011 Cuma

Bir Deliler Evinin Yalan Yanlış Anlatılan Kısa Tarihi



Kitabın Adı: Bir Deliler Evinin Yalan Yanlış Anlatılan Kısa Tarihi

Kitabın Yazarı: Ayfer Tunç

Yayınevi: Can Yayınları

Sayfa sayısı: 492

Nereden kaça aldım: D&R

Kızıma hadi atının üstünde kitapla poz ver diyince böyle bir görüntü yakaladım. :) Aslında o gülümseme pozu vermek istese de böyle tuhaf bir görüntü ortaya çıktı, kitapla da biraz bağdaştırarak koymak istedim. Zaman zaman hepimizin böyle halleri olmuyor mu?

Kitap benim çok hoşuma gitti, tabi akışı diğer kitaplar gibi bir konunun etrafında dönüp dolaşmıyor. Tarz olarak çok farklı, kitabın sonundaki dizin de yeni karakterler dahil oldukça, epey işe yarıyor, dönüp bakma ihtiyacı mutlaka hissediyorsunuz. Kimbilir bu kitaptan kaç roman çıkar diye düşünmeden edemedim. Eğer insanların hayat hikayelerine ilgi duyuyorsanız mutlaka okuyun, fakat ihanetlere, aldatmalara, cinayetlere, ani ölümlere, delilerin sadece içerde olmadığına hazırlıklı olun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder