Sayfalar

6 Kasım 2011 Pazar

Sil Baştan

20111107-095951.jpg

Kitabı elime aldığımda açıkcası bu kadarını beklemiyordum. Sıradan bir ölüm ve hayatını bastan yaşama şansı verilen bir ömür olarak düşünüyordum. Ama hiç de öyle olmadı. Son sayfaları okumak için nasıl vakit yaratacağımı şaşırdım. Sonunun nasıl bağlanacağını çok çok merak ettim ve dün gece bitirdim. Dün cocukların öğle uykusunda 100 sayfa kadar okumanın verdigi mutlulukla aksamı ettim. Aksam da yine onlar uyuduktan sonra kalanını bitirdim. Esime mutlaka okumalısın dedim, klasik cevabı aldım "inşallah". :) 1963 ile 1988 yılları arasına denk gelen ömrünü bir kaç defa yasamak durumunda kalan Jeff'in ve Pamela'nin hikayesi beni zaman zaman duygulandirdi. Kızlarıma esime ve aileme daha farklı bir gözle bakmama sebep oldu. Bu muhteşem hikayeyi okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder