Sayfalar

4 Kasım 2011 Cuma

Doğum Günü Hediyem



Kitaplar sevgili kocamın bana 30 yaş hediyesi. Hediye kısmı güzel de yaş kısmı hoşuma gitmedi bu sefer :). Olsun Allah sağlık versin diyerek devam ediyoruz. Akşam çocuklar uyuduktan sonra ve işyerinde de öğle araları ve sabah erken geldiysem okumaya çalışıyorum. Eşimin kitaplarla arası pek iyi olmasa da (bütün gün iş yerinde kitap(döküman) yazıyorum bir de kitap mı okuyacağım diyor :) ayrıca ben yazarım okumam diyor :)) sağolsun benim ve kızların okumasını her zaman desteklemiştir :)).. E tabi bu içten gelen bir şey zorlamayla olmuyor. Dün akşam ilk defa bana aldığı kitaplardan Şahane Hatalar'ı eline aldı ve okumaya başladı. Eylül de, babalar da kitap okurmuş anne demesin mi :)..  Neyse 10 dk oldu ya da olmadı kitap bitti dedi :) Öldüm napıyım diyor :) Kitabı bilenler bilir, kitap sayfalar ilerledikçe önünüze seçenekler sunuyor, şu sayfaya gidin, bu sayfaya gidin diye. Özdemir de doktor oldum öldüm diyip kapattı kapağını ahahaha. Dedim senin okuman da ancak böyle olur :).  Kitaplardan ikisi İskender ve Şahane Hatalar alacak listemde vardı zaten, İskender Pala'nın OD isimli kitabı ise sürpriz oldu. Bakalım ne anlatıyor merak ediyorum doğrusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder