Sayfalar

12 Temmuz 2012 Perşembe

Gözlerini Sımsıkı Kapat



Kitabın Yazarı: John Verdon

Yayınevi: Koridor

Sayfa sayısı: 566

Nereden kaça aldım?: Oku&Oku

Akşam çocukları 20:30'da yatırma ritüelinden sonra benim için hayat duruyor yo yo başlıyor :) Hemen kahvemi yapıyorum ve püfür püfür esen küçük mutfak balkonumuza kuruluyorum. Bir o yana bir bu yana döne döne, tutulunca şöyle bir turlayıp yeniden oturarak okumaya devam ediyorum. Kışın böyle bir zevkim olamıyor maalesef, içerilere tıkılıyoruz ve televizyon da açık olunca  dizilere sarıyorum haliyle. Ben TV karşısında kitap okuyamayanlardanım :). Ben balkonda kahve-kitap keyfi yaparken, eşim de içerde kola -TV keyfi yapıyor :)) Bu kitap da yukarıda bahsettiğim akşam ritüellerim sayesinde kalın olmasına rağmen kısa bir sürede bitti. Tabi bu süre bana göre kısa :) Kitaba gelirsek, aslında kitap John Verdon'ın ikinci kitabıymış fakat benim için ilkti. Kitap resmen bir bulmaca, eski polis emeklisi Gurney kesik başlı gelin cinayetini çözmeye çalışıyor. Katilin kim olduğu belliymiş gibi görünse de her şey tam bir muamma. Olaylar kitabın ortalarına doğru daha bir hareketleniyor sizi de haliyle büyük bir merak sarıyor.. Neredeyse imkansızmış gibi görünen belirsizlikleri bir anda hatta olmaması gereken bir yerde çözüveriyor. :) 

4 yorum:

  1. Bir kitabın yenen güzel bir yemek ağızda hoş bir tat bırakması ne kadar güzel değil mi :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de oldukça beğenmiştim.Cimcimeye maşallah:D

    YanıtlaSil
  3. Okumadım ama yorumunuz çok güzel aynı kendime benzettim sizi kitap ile Tv pek olmuyor benimde eşim Tv sever o kitap okumaz o Tv izlerken bende odamda kitaplarımla güzel yolculuklara çıkarım ayrıca blogunuzu çok beğendim dolu dolu bende yeni başladım ama ilk fırsatımda okuduklarımı yorumlayıp ekliyorum sizi okumaya devam edelim inş

    YanıtlaSil