Sayfalar

10 Temmuz 2012 Salı

Tepe Prime D&R

Pazar günü çocukları babaannelerine satıp Tepe Prime'a gittik. Asıl amacımız kesinlikle yan taraftaki fotolarda gördükleriniz değildi. Yemek yiyip dönecektik. D&R'a gidelim de büyük fıstığa sürpriz hediye alalım dedik. Kendime 2 adet dergi aldım, Eylül'e Tübitak'ın kitaplarından bir kitap seçtik vee tataa ortada bir stand'da Can Yayınları'nın indirimli kitapları bana bakıyor. Şöyle bir bakayım dedim ve gördüğünüz gibi dayanamayıp kollarım dolu bir vaziyette kasaya doğru ilerledik. Paulo Coelho'nun kitaplarını okumak istiyordum fakat aklımdan geçenler bunlar değildi :) Olsun fazla kitap göz çıkarmaz.. Bu kitapları bir de Cuma günü OKU&OKU'dan istediğim 15 adet kitap siparişinin üstüne aldım. Yani anlayacağınız bu aralar ben kitaba doydum. Bu arada hoşuma giden bir şeyi de paylaşmak istiyorum. D&R'da kasada çalışan çocuk bir taraftan fiş kesiyor bir taraftan da önüne açmış olduğu kitabı okuyordu. Kendisiyle işim bitince kitabını eline alıp okumaya devam etti, yüzünde büyük bir huzur ve hafif bir tebessüm vardı. Kendi kendime ne kadar güzel bir iş, ne kadar şanslı dedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder