Sayfalar

18 Ocak 2013 Cuma

Geride Kalanlar




Kitabın Yazarı: Binnaz Öner

Yayınevi: Evrensel Basım Yayın

Sayfa sayısı: 248

Nereden kaça aldım?: Şafak'tan ödünç

Yine sevgili Şafak'ın oku çok acıklı, ağlayacaksın diyerek elime tutuşturduğu bir kitap. Çok acıklıysa almayım desem de aklım da kitapta kaldığından 5 gün içinde okuyup bitirdiğim bir kitap oldu. Tabi bu süreleri bana Şafak veriyor, yoksa benim bitirmem 10 günü bulurdu :). Sağolsun sayesinde çok hızlı kitap okuyorum.

Kitabın konusu her ne kadar gerçekte olanın çok çok az bir kısmını temsil etse de burada anlatılanlar bile neler yaşandığını gözler önüne sermeye yetiyor. 1915 yılında doğu illerinde başlayan zorunlu Ermeni göçü'nden bir kesit anlatılıyor bize. Başta Ermeniler için seferber olan Türk halkı'nın göç başladıktan sonra olanlar karşısında tavırları inanılmaz bir biçimde değişiyor. Olanları okurken kendinizden utanıyorsunuz.. Konu her ne kadar can alıcı olsa da anlatımını çok yavan buldum yazarın. 

3 yorum:

  1. Yorumunuz çok güzeldi teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.. :)

    YanıtlaSil
  3. MERHABALAR... blogumda miminiz var eğer kabul ederseniz çok sevinirim...

    http://kitaplarimolmadanasla.blogspot.com/2013/02/2-defa-mimlendimliebster-blog-award.html

    YanıtlaSil