Sayfalar

28 Ekim 2013 Pazartesi

Zaman Yolcusunun Karısı


Kitabın Yazarı: Audrey Niffenegger

Yayınevi: Epsilon

Sayfa sayısı: 541

Nereden kaça aldım?: OkuOku

Yine nefis bir kitapla geldim. Kitabı okurken bu kitabın filmi olmalı mutlaka harika bir konu diyip durdum. İnternette minicik bir araştırma zaten filminin var olduğunu bana gösterdi :). Nasıl sevindim bilemezsiniz, şimdi ilk işim filmini alıp seyretmek olacak. Okuduğum yorumlara göre kitabı okumadan filmini izleyenler biraz sıkılmışlar. Ben kitabı okurken önümden film kareleri geçti desem yalan olmaz. Kitabın kapağıyla da birebir örtüşen, duygusal, hüzünlü, imkansızlıklarla dolu (ütopik) bir aşk hikayesi okumak isterseniz şiddetle tavsiye ederim.

"En iyi stratejinin doğrudan sorup evet ya da hayır cevabı almak olduğuna karar verdim." (s.226)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder