Sayfalar

6 Aralık 2013 Cuma

Neşter Müziği


Kitabın Yazarı: David Carnoy

Yayınevi: Can Yayınları

Sayfa sayısı: 384

Nereden kaça aldım?: Tepe Prime D&R Can Yayınları kampanyasından 5 TL

İsmini hiç duymadığım, alırken de "aldım ama acaba!" dediğim bu kitabı bu kadar beğeneceğimi bilemezdim. Ne zamandır polisiye, gerilim tarzında bir kitap okumuyordum. Aklınızdaki tüm soruların yanıtını almak için de son sayfaya kadar pür dikkat okutturan bir kitaptı. Kısacası enfes bir kurgu, anlatım, heyecan arıyorsanız okumalısınız.

Fotoğrafı da pazar günü evde keyif yaparken çektim. Bir gün önceden pişirmiş olduğum nefis limon soslu cheesecake ve kahve ile harika bir okumaydı. :)

4 yorum:

  1. Bu kitabı D&R nin 5 TL kampanyasında bende almıştım. Çok olumlu yazılar olduğu gibi beğenmeyenlerinde var olduğu. En doğrusu okuyup kendim değerlendirmem olacak sanıyorum. Keyifli okumalar diliyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olumsuz yazıları görmedim :) Merak ettim ne yazdıklarını.. Umarım siz beğenirsiniz..
      Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Sevgiler..

      Sil
  2. çok güzel keyfe bak oh :D :D bardaklarımızda benziyormuş ....kitabı hiç duymamıştım ama ne güzel olmuş güzel çıkmış kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinem, :):) tşkler. Bardak ablamın hediyesi, kitap da 5 TL daha ne olsun :))

      Sil