Sayfalar

21 Ocak 2014 Salı

Paradokya - Okuyamadım :(

Bu kitabı alma serüvenim şöyle oldu. Anneme marketten alışveriş sonrası bu kitabın 2. serisini hediye etmişler, annem de bana verdi. Bir baktım serinin 2. kitabı, aa dedim ilk siparişte ilkini alıp okuyayım sonra buna geçerim dedim. Demez olsaymışım :(. Kitabı çok fazla kötülemek istemiyorum sonuçta emek var, belki de benim yaşıma uygun bir kitap değildi :) 14-15 yaşındaki gençler severek okuyabilir. Kitapta verilen şifreli yazıyı benim çözmemi bekleyen tuhaf bir durumla karşılaştım, daha şaşırtıcı olan ise bu şifreli yazıyı çözdüğümü düşünüp hikayeye devam etmesiydi. Yok artık dedim, biraz daha devam ettim. İkinci kişinin çözeceği şifreye geçmeden daha fazla devam edemeyeceğimi, kendi kendimi zorlamanın da bir anlamı olmadığını düşündüm. İşte böyle.. Okuyamadım!

3 yorum:

  1. Ben okumuştum , ilginç gelmişti. Ama bazen bazı kitaplar o ana uygun olamayabiliyor , sağlık olsun. Nice güzel kitaplara.

    YanıtlaSil
  2. Blog dünyasında araştırma yaptığımda hiç bir blogda görememiştim, demek siz okumuş ve beğenmişsiniz. Benden kaynaklı bir durum olabilir :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. sende benim gibisin zorlayamam hiçbirşeyi ben kitaplarda da öyleyim ben

    YanıtlaSil